Just nu känns allt bara så bra

Har gått på Naturdieten i en vecka nu och gått ner 4 kilo, så har alltså gått ner 8 kilo sammanlagt :) Känns så otroligt bra! Jag både ser och känner skillnad, även andra har kommenterat att det syns och det är jätte roligt!

Just nu går faktiskt allt bra, det mesta iaf. Jag fick VG i matten som jag nästan trodde jag inte skulle klara, jag har gått ner 8 kilo som jag definitivt inte trodde jag skulle klara och både jul och nyår kommer bli så himla roligt och mysigt! Ja, ne, just nu känns allt bara så himla bra, har äntligen hittat ett litet lugn i min själ!
Idag ska vi åka runt en massa för att fixa i ordning allt innan vi åker till Karlstad imorgon! :) Moffa fyller år idag också så ska åka och fira han en liten stund :) Sen ska jag gå ner på stan och testa en klänning jag la undan, kommer äntligen att bli kul å testa kläder!
Nu må jag skynda mig!

Kommentarer
Postat av: Syrran

DU ÄR BÄST!!!

2010-12-22 @ 15:32:15
URL: http://bodyaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0