Åhh!

Vad jag tycker om min utbildning! Ångrar inte för en sekund att jag sökte till den. Och klassen är så underbar, gillar varenda människa som finns med i den.
Idag gjorde vi inte så mycket, vi satt och skrev och lyssnade och diskuterade. På onsdag ska vi till jämtlands bryggeri, det ska bli spännande!

Jag målade min ring som va i silver till röd och brons idag :) Satt och kollade på den och kom på att jag inte vill ha silver, gillar inte de så mycket, det är fint men jag vill inte ha det på mig. Jag föredrar guld eller brons. Hade inget guld nagellack så fick bli brons och röd istället :) Vad tycker ni, blev det snyggt?


Kommentarer
Postat av: Brallan

Härligt att du gillar utbildningen!

2010-02-22 @ 22:51:09
URL: http://aianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0