Fredag

Igår städade jag mitt rum och fixade med alla saker jag köpt så nu är det superfint här :)

Idag ska jag gå ner på stan för att gå till apoteket för att köpa in lite mer salva och sen blir det affären för att köpa mat till mig och josse och något gott till kvällen :) Till middag tänkte vi äta bakad potatis med skagenröra och vitlökssmör :) MUMS. Eller så skulle vi ha vanligt smör, kommer inte ihåg... Men MUMS iaf!

Nu ska jag fortsätta klä på mig, tänker inte gå ner till stan i bara trosor, leggings och bh. Nya trosor faktiskt, röda hotpants i spets, mycket fina :) Tänkte ha min nya väst också som är från New Yorker, skit snygg :) Måste färga håret kom jag på nu, har blivit ganska mycket utväxt, jag funderar på att färga någon annan än den jag har nu, men det ska i så fall va typ exakt lika. Tycker det är så jobbigt att först färga hela håret, sen ska jag låta det vänta i typ en halvtimme, skölja ur och sen lägga i slingor och vänta på de i ytterligare 30 minuter... Men får se, hittar jag ingen jag gillar så får det bli samma :)

JA, jag skulle klä på mig ja, så va de!

Kommentarer
Postat av: Marianne

Tokfia! :) Visst är New Yorker underbart? Superbilligt och mycket snyggt! Dock inte världens bästa kvalitet på allt, men det får man ta :)

2010-02-05 @ 16:45:55
URL: http://aianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0