Ljuva Stockholms natt

Klockan är nu 02.51 och jag och Frida är fortfarande uppe. Efter lunchen med pappa satt vi hemma till kl 16 då Frida åkte på ridning, då gick vi tillbaka till globen och satte oss på Blues. Och jädrar va han i baren är snygg, Fredrik, sooo hot! Och då menar jag verkligen HOT! Sen va de en annan kille som kom på slutet som heter Johnny som va väldigt väldigt fin också! Jag vill ha båda!!! ;) Vi va där till 20 ungefär, då gick vi hem och åt middag och kollade på tv :) Sen kom Frida, och vi skulle kolla film men jag somnade i soffan istället. Sen när jag vaknade piggnade jag till så vi har suttit och spelat en massa spel på datorn.

Men nu är det dax för oss att sova, vi ska upp vid 9 :) Då blir det blifärd ut till Norrtälje där vi har stugan, eller på Rådmansö faktiskt. Men det ligger där.

Puss och Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0