Avatar i 3D

Efter 3 timmar framför datorn/i telefon med mickan är resan äntligen bokad! Den 27 januari kl 06.00 åker vi tåg ner till sthlm. Vi älskade Avatar så mycket så vi vill se den i 3D också och då måste vi åka ner till sthlm, you got to do what you got to do, right? Sen tänkte vi shoppa lite både på stan och på globen, träffa familj och släkt och bara ha det mysigt och trevligt :) Längtar!

Längtar även tills veckan för då får jag reda på om jag kommit in på kursen eller inte (vilket vi alla vet att jag kommer göra), HOPPAS!!

Nu ska jag lägga mig och kolla på Surf's Up, för tredje gången sen igår. Ni som inte känner mig lär nog snart få veta min relation till film :)

PEACE OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0