Mickan och Madde - dag

Mickan och Madde - dag är en dag då jag och Mickan umgås. Det började nere på stan då vi kollade lite på Åhléns, där hittade vi bland annat en massa roliga grejer till skolan. Jag ska ju börja plugga i februari förhoppningsvis, och hon ska börja plugga i höst kanske :) Sen drog vi vidare till Mc Donalds och tog en varsin QP Cheese meny, mums! Efter vi suttit och pratat ett tag gick vi hem till mig och fortsatte att prata en massa, och lyssnade på musik :) Jag hade det riktigt roligt och trevligt! Men det har jag alltid med henne! :)

Hon skulle hem med bussen som gick 21.40 från sjukhuset, så då tänkte hon hoppa på den där. Så jag följde med henne ner dit, vi väntade och pratade, sen väntade vi lite mer, och sen va klockan 21.45, sen 21.50. Så den kom aldrig. Dom är ju alltid struliga dom där bussarna! Iaf på kvällarna, kommer aldrig när dom ska. Så då fick hon gå hem 3 km sent på kvällen alldeles själv. Så nu ska hon skriva och klaga, och det tycker jag är rätt! Det är ju absolut inte första gången dom inte håller tabellerna. Ne, dåligt säger jag bara!

Nu ska jag fortsätta kolla på How I met your mother! Har ett speciellt program på kvällarna, som jag alltid kollar på, det går så här:
  • 23:25 Scrubs
  • 00:05 Scrubs
  • 00:30 How I met your mother
  • 01:00 Seinfeld
  • 01:30 Skål
  • 02:00 Spin city


Godnatt Världen!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Tja!

2010-01-19 @ 18:08:47
URL: http://hapiface.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hallå!

2010-01-19 @ 19:02:22
URL: http://louiisemadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0