servering/lättare matlagning/viss barkunskap

JAG KOM IN PÅ UTBILDNINGEN! Åh vad det känns bra! Och Karolina kom in också så vi kommer ha sååå roligt! :D

Ser äntligen lite ljus i tunneln!

Ska åka till sthlm med Mickan - Det kommer bli jätte roligt både för att få komma ut nånting och för att vi kommer ha så roligt tillsammans där nere.

Sen ska jag då börja plugga igen
- Känns väldigt skönt att få en vardag igen, och få lära sig nått nytt och intressant!

Sen blir det att åka som Au Pair till USA till hösten
-
Det ska bli så himla spännande! Få åka ut och se nånting. Har alltid velat åka till USA så ska bli så himla roligt! En upplevelse för hela livet!

Nu ska jag tända lite ljus och lägga mig och mysa :)

Kommentarer
Postat av: Brallan

Grattis! Härligt att du kom in!

2010-01-19 @ 19:37:48
URL: http://aianne.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Tack! Ja känns riktigt kul :) Hur går det för dig i skolan då?

2010-01-19 @ 21:52:39
URL: http://louiisemadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0