Vet inte vad jag ska göra...

Jag vill inte va kvar på Simon och Viktor... Dom är jätte trevliga som personer men dom bara slänger ut mig där på egen hand, och jag gillar inte de. Dom har inte tid för praktikanter känns det som, det är ju så mycket folk där. Och jag hatar tiderna, jag vill verkligen inte börja kl 16 och sluta vid 22 nångång, jag får ingenting gjort på dagen och jag mår bara dåligt. Ska prata med Helen som har hand om praktikerna, så får vi se om jag kan få nån annan praktikplats :) Annars får jag göra nått annat på dagarna, för jag vill inte ens gå till Simon och Viktor nu ikväll...

Och förresten! Jag har gått ner 1.6 kilo nu :D Snart 2! Är så himla glad att jag äntligen har klarat av att komma loss från alla sötsaker och skärpt mig! När jag gått ner 3 kilo får jag ett par strumpor av mamma :)

Kommentarer
Postat av: Marianne

Tråkigt att du inte trivs där! Fast personligen skulle jag mycket hellre jobba de tiderna än dagtid. Hoppas det ordnar sig iaf! :)

2010-05-06 @ 17:56:32
URL: http://aianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0