Kom och fika på Svenssons Café!

Har fått en ny praktikplats! I tre veckor kommer jag praktisera på Svenssons Café som ligger ute på frösön :) Riktigt mysigt där! nu känns det jätte bra :) Jag kommer få göra en väldigt massa olika saker; Göra sallader, mackor, Baka, stå i kassa, servera, ja, det som finns att göra helt enkelt. Ska bli riktigt roligt!

Jag vet inte om jag ska stanna hemma och kolla på Mord i sinnet eller gå ut med tjejerna imårn. Ibland känner jag att jag vill ta det lugnt men just nu är jag sugen på att festa lite :) Men om ni känner mig så vet ni hur mycket jag kan ändra mig. jag brukar inte säga ett riktigt svar förns den dagen kommer, så får se imårn hur det blir då! You never know! ;)

Jag ska bli lite bättre på att uppdatera bloggen också, har varit väldigt dålig på att skriva den senaste tiden. Dumma mig!

Nu ska jag göra nånting, vet inte vad men det lär väl märkas :)

P.S Har haft små ont i halsen hela dagen nu, huffa! Måste klä på mig mer när jag går ut. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0