Du har vackra ögon.

Idag blev det ett 90 minuters skivstång/spinning pass. Det va roligt och bra, men väldigt jobbigt! Jag är helt slut. HÄRLIGT! säger jag. Tycker det är så skönt att känna att man verkligen gjort nånting, att man tagit i med hela kroppen.
Jag har redan planerat in resten av veckans träning:
Onsdag: Medel pass
Torsdag: Bräda
Lördag: Medel pass
Söndag: Aerobics.

Tycker det är så härligt att jag vill träna, och att jag tycker det är roligt. Efter ett pass vill jag genast dit igen :)
Jag ska börja kliva upp i tid också. Imorgon ska jag
kliva upp kl 8 och gå på en promenad innan frukosten, härligt! Sen har jag hela dagen till att göra vad f*n jag vill :)
Nu ska jag sätta igång Ice Age 3 innan jag ska sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0