Drink Up Me Hearties Yo Ho

Idag har jag inte gjort nånting vettigt förutom att träna. Faktum är att träningen är det enda roliga jag haft idag, längtade efter passet redan imårse. Det är så roligt!
Det som också är roligt är att jag börjar känna en förändring. Rakade benen när jag duschade ikväll och jag tyckte det kändes konstigt på vaderna men efter en stund kom jag på att det är ju muskler jag fått!
Jag brukar mäta mig med måttband också, så att jag inte bara väger mig, och då mäter jag på över arm, bröst, midja, över naveln, rumpa och lår. I lördags så mätte jag mig för första gången sen jag börjat träna och då hade jag minskat 2 cm överallt förutom på ett av ställena där jag minskat 3 cm. Det är jätte roligt att både känna och se förändringar, då vet jag att jag gör nånting :)
Jag har ett mål nu också, och det är att till jul så ska jag ha gått ner 10 kilo (sammanlagt sen jag började alltså). Det tycker jag är ett bra och rimligt mål!
Sitter nu och lyssnar på soundtracks från Pirates Of The Caribbean, tycker det är sån härlig och mäktig musik.
Åh, Jack Sparrow!

Nu ska jag fortsätta lyssna på Pirates Of The Caribbean tills Välkommen åter börjar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0