En dag i fåker

Jag hade väckarklockan på 08.30 idag, skulle iväg på ett jympa puls/medel pass som började 09.30. Jag hade gått och lagt mig vid 4 på morgonen... Så fick drygt 4 timmars sömn, not good! Jag va så trött och fick brottom så jag åt ingen frukost heller, men träningen gick bra! :)

Josefine tyckte att vi skulle hälsa på farmor borta i fåker idag så vi åkte dit strax innan 14. Innan de så gick jag och mamma ner till sjukhuset för att hälsa på moffa, tror vi gick runt i sjukhuset i 20 minuter innan vi hittade rätt. Åkte upp och ner i hissar och gick fram och tillbaka i korridorer.

Det var väldigt trevligt och roligt att få träffa farmor igen, händer inte så ofta. Vi fikade och kollade på kort, mycket mysigt :) Vi åkte till gravarna för att tända ljus på farfars grav. Vi fick lite problem med en av lyktorna, och det tog en stund att få till det. Josse svor, farmor blev alldeles svart om händerna, och jag med mina magiska fingrar fick till det tillslut. Sen på väg därifrån så sa farmor
- Nu sitter säkert farfar och skrattar åt oss i himlen, eller vad tror ni?
- Ja, det gör han nog, sa jag
- Det skulle iaf jag ha gjort, sa hon sen.

Hehe, åh vad jag älskar min farmor :) Hon är så härlig, både i språket och sättet. Jag får ta och hälsa på oftare!
Vi hälsade även på Anita, min faster, en sväng. Har inte träffat henne sen 2007, på farfars begravning.
Nu ska jag mysa ner mig i sängen och kolla på film, tror det blir lite Mord i sinnet faktiskt! Oooooh :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0