Juletid

Nyss kommit hem från Friskis, det blev ett brädpass idag, mycket roligt :) Skönt att va duschad och klar när man kommer hem så det bara är att sätta sig här, framför datorn.

Fick lust att se en julfilm, så tidigare idag så sökte jag "Julfilm" på google (dom jag har har jag sett tusen gånger) och då kom bland annat A Christmas Carol upp, den animerade med Jim Carrey som rösten till gubben. Jag har aldrig sett den så tänkte att det kan vara roligt med något nytt. Så nu tänker jag göra mig en kopp te och sätta mig och kolla :)

 

Spännande!


Kommentarer
Postat av: Karolina

man får inte kolla på julfilm förrän efter första advent!

2010-11-12 @ 10:38:04
URL: http://hapiface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0