Upp och hoppa!

Klev upp kl 05.45 imårse för att åka iväg på morgon spinning, det var faktiskt väldigt skönt att träna så tidigt.
Funny story:
Mamma och Josse låg och sov när jag skulle upp, så jag skulle vara tyst sa hon kvällen innan. Jag klev upp och gick på toan och började göra mig i ordning, jag var tyst som en mus hela tiden. Jag gick ut i hallen och tog på mig skorna och öppnade dörren, väl utanför så skulle jag sträcka mig in för att släcka lampan, då råkar jag lägga den andra handen mot ringklockan så det dånar inne i lägenheten! Jag stog spänt för att höra om mamma vaknat. Tillslut hör jag hur hon kliver upp ur sängen, också ropar hon lite tyst "madeleine", "det är bara jag" säger jag när jag står i dörröppningen, också suckar hon och börjar gå tillbaka till sängen och så säger "men gå och lägg dig!". Jag visste inte riktigt vad jag skulle svara på de, och eftersom jag stog med dörren öppen så ville jag inte väcka grannarna så jag sa bara "nee" lite tyst och stängde sedan dörren och gick ner till bilen.
När vi träffades igen när mamma kommit hem från jobbet så frågade jag om hon mindes nånting, och hon sa att hon trodde att jag hade försovit mig och att det var Malin som ringde på dörren, det var därför hon hade ropat på mig först. Och varför hon sa att jag skulle gå och lägga mig hade hon inget riktigt svar på :P Roligt var det iaf!
Nu ska jag snart åka iväg till Malin för att spela en massa roliga tv-spel med hon och Mimmi :) Jag ska dansa skiter ur dom!

Kommentarer
Postat av: marlene

haha =)

2010-12-01 @ 18:26:37
URL: http://marleneperssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0