L O V E

Jag var på intervju kl 14.30 idag, och det kändes verkligen bra! Jag vill så himla gärna få en praktikplats där, det verkar så himla roligt och intressant! Nu kommer han inte höra av sig förns i början av nästa vecka, så det känns lite jobbigt, men jag hoppas verkligen att jag kommer få platsen!
Jag har varit hemma själv sen kl 20 ungefär, härligt! Kommer få va ensam hemma tills imorgon :) Åh vad jag vill ha en egen lägenhet! Det kommer bli så skönt när jag äntligen får min egen lilla lya. Att få sitta i min egen soffa, med mitt eget bord, i min alldeles egna lägenhet. Ja, det är en dröm det, som kommer bli verkligen får jag hoppas.
Nu väntar jag på att andra delen av säsong 3 The office ska bli klar, så jag får lite underhållning. Underbar underhållning.

Love / Madeleine

Ah Love, L O V E Love

L, is for Life, and what is Life without Love?
O, is for, Oh wow!
The V, is for, the Very surprising turn of event, which I'm still fine with, by the way.
E, is for, how Extremely normal, I find it, that you two, are together.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jasså? Vart någonstans vill du ha praktik då? :-)

2010-10-30 @ 11:15:13
URL: http://photogirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0