Praktikplatser

Hmmm!
  • Jag håller ju på att skaffa praktikplats nu, och jag ska träffa Wendelas imorgon på Wendlas bara för att säga hej och så att vi får träffa varandra innan praktiken börjar.
Men så fick jag ett mail nu ikväll från östersundsbostäder om att han skulle vilja träffa mig, på fredag kl 14.30, så jag vet inte hur jag ska göra. Jag vill ju gärna träffa både Wendelas och han på östersundsbostäder för att se vilket som känns bäst, men vet inte hur jag ska göra de. Känns ju dumt att säga till Wendelas att jag har ett annat erbjudande som jag vill kolla upp först innan jag säger nånting, när hon lixom är snäll och ger mig en plats. Jag ska ringa till arbetsförmedlingen imorgon för att höra med dom vad dom tycker att jag ska göra.
  • Nu blir det Satsumas till The Office, mums!
  • P.S Jag har gått ner 4.6 kg nu också :) D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0