Studera.nu

Jag har äntligen kommit på hur jag ska göra! Jag kommer läsa i den matte boken som jag har här hemma, så ja, jag kommer bara kunna få G men jag kommer nog ändå inte orka plugga till nått högre betyg, inte nu när jag har så lite tid på mig. PLUS att det enda krav är att man måste ha Godkänt i de kurser som är behöriga, sen ska det inte spela nån roll om det är MVG eller G. Så det känns bra nu! De kurser som är behöriga är Matte B, Naturkunskap B (alt. kemi A, fysik A, biologi A) och Samhälle A, så det va jädra tur att jag gick samhälle språk första terminen för det va då jag fick Naturkunskap B, annars hade jag varit tvungen att plugga de också.
Det enda problemet jag har nu är hur jag ska visa att jag håller på att plugga matte b, för just nu står det ju IG på betygen som är hos dom. Man ska tydligen skicka betyget till Strömsund, men jag har ju inte fått nått betyg i den än eftersom att jag inte är klar. Så får maila med studera.nu och se hur det ska lösas!
Annars känns faktiskt (nästan)allt bra idag, städade rummet igår ikväll vilket gör väldigt stor skillnad på hur jag mår. Och sängen är bäddad och jag ska börja med Matten nu :) Eftersom att jag inte äter godis och sånt får jag mysa till det med lite te och färskpressad juice (helt utan socker eller nånting annat) istället, det funkar ju de också!
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0