Trött tröttare tröttast

Idag har jag sprungit fram och tillbaka över hela stan. Gick först bort till skolan (österängsskolan) och pratade med min matte lärare (allt ordnade sig så känns jätte bra!), sen gick jag förbi körskolan och frågade om en faktura som jag fått, bara så jag vet vad jag betalar för. Sen gick jag förbi där jag bor och vidare bort till Maxi för att handla, blev två tunga kassar plus toalettpapper som jag fick bära på sidan av. Sen gick jag med det hem (bor ungefär 2 km från Maxi). Hade jätte ont i vänstra axeln när jag kom hem så jag kommer nog ha träningsvärk där imårn... Kanske dax att träna upp musklerna lite? NE, en sak i taget!
Va ute och körde idag också, gick bra! :)
Bara för att uppdatera hur det går med träningen så går det super bra! Har med imårn inräknat cyklat varannan dag i 55 minuter (18 km) i tre och en halv vecka. Känns väldigt bra att äntligen ha kommit igång riktigt, och det är ju dom första tre veckorna som är svårast så det är så skönt att ha kommit förbi dom. :D
Nu ska jag lägga mig snart, upp och träna imårn och sen städa ihop lite på rummet. Min kära syster råkade riva ner HELA min sminklåda, så nu ligger allt mitt smink, plus halsband, armbant, örhängen osv, på golvet. Har inte orkat tagit hand om det än så det får bli imorgon!
Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-13 @ 17:30:04
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0