MONDAY! :D

Wohoo! Åh vad jag har längtat tills den här dagen och veckan. Idag får jag köpa min vackra jacka :D Och jag va hos momma och moffa i helgen och då fick jag 500 för att jag fyllt år så då behöver jag bara använda 300 kr till jackan från mina egna pengar, Fan va nice!
Och på fredag ska jag pierca mig, är sååå nervös, men det kommer säkert gå bra! Ska inte ställa in tiden den här gången iaf, jag får va hur nervös jag vill men jag ska fan göra det!
Har precis ätit frukost och nu ska jag sätta mig på motionscykeln innan det blir duschning och STAN :)
Kl 14.00 ska jag och mamma åka till bräcke för att hjälpa min bror att flyttstäda, känns lite jobbigt, men men, vad gör man inte för sin familj? :)

Kommentarer
Postat av: Marianne

Oj, ska du pierca dig? Vilken kroppsdel? :P

2010-09-27 @ 19:21:59
URL: http://aianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0