September <3

HÖSTEN är här! Gud va jag älskar hösten! Färgerna, kylan, mörkret, löven, ALLT är underbart med HÖSTEN!

Måste förresten bli bättre på att skriva här! Glömmer bort det hela tiden, och när jag väl kommer på det så orkar jag inte...

Jag hade teoriprov i onsdags (1/9) och jag blev godkänd! Känns så jädra skönt! Har uppkörningen nästa vecka den 9e, så jag hoppas det går minst lika bra! Men jag har inte haft några problem med körningen så det kommer gå så bra så :)
Jag har ganska fullt upp i september:
1a Teoriprov
4e Willes dop
6e Stockholm
7e Ozzy konsert i globen
8e Hem
9e Körlektion + uppkörning
10e Gävle
12e Hem
13e Matte B kurs
15e Söka utbildning
17e Fyller år
20e Frissan
Vill börja på gym igen! Vill verkligen de, skulle vilja gå ner på gymmet nu men är inte medlem... Och jag kan inte bli de heller, det kostar fan 399 kr/mån! Ska kolla runt på andra gym men tycker Gold's är bäst. Jaja, får se hur det blir :) Skulle helst av allt vilja ha en motionscykel här hemma, som jag kan sitta på hur mycket jag vill, GRATIS. Kan kolla film, lyssna på musik, sminka mig... Kanske inte sminka mig men kolla film iaf :D
Ne, nu ska jag gå ner till tvättstugan och hämta upp den sista tvätten! Får se hur många dagar det går innan jag skriver här igen, tjarrå så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0