Framtidsdrömmar

Blev lite sent inatt, gick inte och la mig förns vid halv 5 ungefär. Fastnade vid Dexter och spel på facebook... Men nu är jag uppe igen, pigg och rask! (ja, nästan iaf). Idag blir det tvättning och träning, ska även försöka börja plugga lite på andra uppdraget så jag inte har så mycket att göra till veckan. Hoppas verkligen att jag kommer in på det jag vill i höst! Annars blir jag ledsen...
När jag stog och vägde mig nyss så sa mamma att det syns att jag gått ner, det syntes på rumpan :) Förut har det bara synts på typ magen och sånt, har större lår och rumpa (dööh, jag är en kvinna) så det tar inte lika lätt där, men nu jädrar börjar det ta sig där också! Härligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0