Längtar

Klev upp lite senare än vad jag hade tänkt, men vad gör de när jag är "ledig"? Ska ta på mig träningskläderna och gå ner på stan, ska lämna en massa papper till arbetsförmedlingen så jag får mina pengar någongång:) ska även kolla runt lite med Malin, se om man hittar något roligt! Sen tänkte vi promenera en bit, ska kolla till Seth så tänkte att jag kan ta två flugor i en smäll: promenad OCH Seth, blir ju väldans bra! 

Började med Naturdiet idag igen, tänkte köra det veckan ut, och trappa ner på det när jag åker till sthlm. Ska hälsa på Pappa med familj där nere, längtar!!! Har inte träffat han sen september förra året... förhoppningsvis tar det inte lika lång tid tills nästa gång (efter jag varit där nästa vecka då alltså). 

Nu måste jag skynda mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0