Underbara sommardag!

Idag har jag varit på storsjöbadet hela dagen med Mikaela, det var sjukt roligt! Har inte badat på över 2 år så det var jädrigt skönt. Är så skönt att ha gått ner i vikt så jag trivs med mig själv igen, är inte klar på långa vägar men det är en början! Är så roligt att kunna ta på sig kläder jag inte haft på minst ett och ett halvt år och att jag kan se mina nyckelben igen, å att jag ser mina muskler. Allt sånt där får mig att vilja fortsätta kämpa, är en jobbig men också spännande och rolig resa då jag förändras både på den yttre och inre sidan. Vågar vara mig själv mer. Är aldrig någon annan än mig själv men, en mer framåt jag kommer fram, och jag älskar det!

Förutom det roliga vi hade i poolerna så låg vi även och solade ett bra tag ute så nu är vi bruna! Jag hade en väldigt trevlig dag med Mikaela som måste göras om! Som jag brukar säga "En dag med Mikaela, är alltid en bra dag"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0