Promenad hit och dit

Idag vaknade jag vid 9 av mig själv, och klev upp då också, duktigt! Skulle till soc på möte kl 13 så gick dit, vilket är ungefär 2 km. Under mötet säger hon att jag saknar kontoutdrag från sparkontot, så va tvungen att fixa de innan hon kunde göra nånting. Så efter mycket om och men så ringer jag Malin och frågar om hon vill möta mig när jag är på väg tillbaka från stan igen (bara för att göra det hela lite roligare). Så när jag gått in till stan igen och skrivit ut pappret på swedbank börjar jag gå tillbaka mot soc igen. Nu har det alltså blivit 6 km promenad. Efter jag lämnat in pappret så börjar jag gå vidare mot Malin, vi möts ungefär vid statoil som är en bra bit längre. När vi ses bestämmer vi att vi går hem till henne och att jag får skjuts tillbaka in sen av hennes mamma. Från mig till Malin är det 5 km så sammanlagt gick jag ungefär 9 km. Så mina fötter värkte (värker fortfarande!) som tusan. Men inte nog med det, vi åkte senare på kvällen till friskis för att gå på brädpass! Så 9 km promenad plus brädpass blir man lite slut av, så ska bli så skönt att få gå och lägga sig snart!

Har varit trött sen 22 men måste vänta tills efter 00 för att få boka ett pass som är på måndag, det är fullt imorgon bitti så måste boka under natten. Tänkte ställa klockan på 00 eller nått men fastnade lite här och var så känns ingen mening att göra så nu.

Har varit ut och gått mycket den här veckan! I måndags gick jag till lidl (ungefär drygt 2.5 km) fram och tillbaka med Nils i vagnen, igår gick jag och mötte malin vid lidl och sen gick vi tillsammans hem till mig igen, idag gick jag fram och tillbaka till soc och sen till odensala och imorgon ska jag ut och gå med Nils igen, förmodligen bort mot lidl.
1.9 mil hittills då, inte dåligt med tanke på att jag aldrig, och då menar jag ALDRIG brukar vara ute och gå. Gillar det inte! Men har faktiskt börjat gilla de nu så är bra att jag får vara barnvakt åt Nils imorgon så jag kommer ut :)
Oj vad jag skrev mycket! Brukar själv tycka det kan va jobbigt ibland om folk lägger in värsta texten så man måste läsa allt, men ibland måste man ju träna dom där hjärncellerna! GODNATT

Kommentarer
Postat av: Kristina

Då är vi två! Har räknat ut att jag gått tre timmar idag...och det är promenader från och till olika ställen inom jobbet, så mina fötter ömmar också lite granna, hoppas allt är bra med dig! KRAM!!!

2011-03-04 @ 01:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0