Visste du

att jag vill - flytta till en egen lägenhet
att min senaste kyss var – för över 2 år sen
att jag lyssnar mest på - det mesta
att jag pratar – väldigt fort
att jag inte gillar - min vikt
att min bästa vän är – film
att min första riktiga kyss – aldrig har hänt (enligt mig)
att jag avskyr när folk snackar – skit om andra
att kärlek är – det bästa som finns så länge det är ömsesidigt
att jag gillar att – läsa
att jag alltid kommer att – älska min familj
att jag är hemligt förälskad i – ingen
att sist jag grät var – för någon dag sedan
att min mobiltelefon är – jädrigt bra, älskar den.
att när jag vaknar på morgonen – går jag och kissar
att innan jag går och lägger mig – kommer alla mina tankar
att idag har jag – kollat på en massa filmer
att jag just nu tänker på – livet
att i kväll ska jag – sova
att i morgon kommer jag – kolla film
att jag verkligen vill – må bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0