Det här håller jag på med just nu

Naturdiet är VLCD (Very Low Calorie Diet) och har 110 kalorier/påse, så man får alltså i sig 550 kalorier/dag. Jag har använt detta förut och då gick jag ner nästan 4 kilo på en vecka. Det är väldigt bra om man vill rivstarta. Jag har tillexempel stått still i min vikt ett tag nu och börjar bli less så tänkte äta Naturdiet fram till jul för att komma igång. Det är inte gott, alls, men det funkar. Jag äter inte 5 påsar/dag så jag kompenserar med frukt så att det blir ungefär 550 kalorier/dag. Jag tränar fortfarande 5 gånger/vecka men man får hålla koll på att kroppen hänger med när man får i sig så pass lite. Sen är det viktigt att dricka extra mycket vatten under den tiden då du använder dig av någon form av Naturdiet.
Dom små som man kan dricka direkt, smakar bra, men dom som man köper i storpack som man shakar, är absolut inte lika gott. Det är storpacken jag har, med smultronsmak (smakar allt annat än smultron), ska man byta ut nästan varje måltid så tjänar man på att köpa storpack.
Mmm frukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0