Douglas León

Mest känd som Dogge Doggelito, va på skolan idag och föreläste om arbete och drömmar. Han är väldigt fascinerande! Efter kunde man iaf få autografer och ta kort men jag vågade inte va där uppe själv så jag gick ner till matten igen, men så tänkte jag att va fan, det är väl den enda gången jag får träffa Dogge lixom, så jag gick upp igen med penna och papper. Gick fram och då va de en snäll kvinna som frågade om hon skulle ta kort på han och mig tillsammans, och de ville jag ju :D Sen frågade jag även om en autograf, fast till mamma så han skrev "<3 Kram Lena<3" och Dogge.
Det var väldigt roligt att få höra han prata om sitt liv och sina erfarenheter!
Dogge föreläser:
Dogge och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0