En liten lista för tidsfördrivets skull

Namn: Madeleine

Piercingar: I Tragus

Tatueringar: Nope

Längd: 1.68 och en halv

Skostorlek: 39

Hårfärg: Blond

Fräknar: Ne, tror inte de

Motto: Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

Kär? Nää

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja, i en egen lägenhet nånstans vore inte så dumt :)

Tycker du att du är attraktiv? Ja, inte hela tiden men för det mesta.

Dricker du? Ibland

Röker du? Nej

Vilket schampo använder du? Lite olika, just nu Wella.

Vilken parfym använder du? Poeme

Vad är du rädd för? Typ allt, mörker, trånga utrymmen, att göra illa sig eller att dom jag älskar ska göra illa sig/försvinna är några av dom.

Gillar du att tvätta? Det funkar, är ganska skönt att stå och hänga tvätt så länge det inte är ett berg.

Gillar du berg- och dalbanor? Ja :D

 

Senaste...

Filmen du hyrde? Paranormal activity, fast det var min bror som hyrde den, inte jag. Jag har aldrig hyrt någon film.

Filmen du köpte? Natt på museet 2.

Låten du hörde: Rasmus Sebaach, mamma spelar han hela tiden...

Låten du laddade ner? Minns inte

Personen du ringde: Thomas

Personen som ringde dig? Mikaela

TV-program du såg? How I Met Your Mother

Person du tänkte på? Josefine

 

 

Favorit...

Låt: Tror inte jag har någon favorit, gillar väldigt mycket olika.

Sak att göra: Kolla film :)

Sport: Friskis & Svettis

Dryck: Pepsi Max

Kläder: Leggings och klänning/kjol

Film: Inception, The Hitcher, Vacancy, The Karate Kid, Dispicable Me och många många många fler!

Bil: Ingen aning

Serie: How I Met your Mother, Scrubs, Vänner mfl.

 

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Ja

Gråtit över en flicka? Ja

Ljugit för någon? Ja

Varit i slagsmål? Nej

Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL? Ja

 

Antal...

Gånger du varit kär? Ingen aning, vet inte ens om jag varit kär i någon.

Gånger ditt hjärta brustit? Vet inte

Hjärtan brustet på grund av dig? Ingen tror jag

Tjejer du kysst? Några stycken

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Ingen tror jag?

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Några gånger, vet inte exakt.

 

Senaste...

Boken du läste? Vet inte vilken bok jag läste senast men nu läser jag "Killar, grodor & magiska kyssar" och "It"

Personen du fick e-mail av? Vet inte

Personen du fick brev av? Ingen aning

Personen du fick sms av? Malin

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Under Josefins student?

Saken du köpte? Två klänningar på Indiska :)

 


Vad har du gjort idag? Varit på stan och sen tränat. 
Var det kul? Ja :)

Brukar du svära mycket? Nja, sådär.

När stiger du upp på morgonen? Olika, allt mellan 7 och 12. Beror på om jag har en tid att passa eller inte.

Vad har du på dig? Leggings och en grön klänning.

Vad ska du göra ikväll? Kolla lite på tv och sen sova.

Vad är du allergisk mot? Ingenting, är lite överkänslig mot vissa saker bara.

Var har du ont? I mitt vänstra knä och lite i höften sen jag ramlade i trappan igår...

Använder du hårspray? Ja

Kan du stå på händer? Ne

Håkan Hellström eller The Ark? The Ark, har inte lyssnat på Håkan Hellström nånting.

Salt eller socker? Socker

Gillar du ketchup? Ja

Är du glad nu? Ja

Var du glad igår? Minns inte

Vad dansar du till? Lite olika

Stockholm är... ? Sveriges huvudstad, och där min pappa bor.

Göteborg är... ? En härlig stad som jag borde besöka oftare.

Kan du sjunga? Ja, allt är väl relativt :)

Spagetti eller makaroner? Spagetti

Land du vill besöka? USA!


Kommentarer
Postat av: CAROFLINA.SE ♥ ♥ ♥

Skoj med listor :)

2010-12-30 @ 20:25:12
URL: http://caroflina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0