Vad tycker ni?

Jag har nu kommit till level 22 på Happy Aquarium och nu ser det ut så här :) Det ska bli mer fiskar, jag väntar bara på att dom ska bli vuxna så jag kan para dom.

Idag ska jag och mamma åka upp till Maxi för att kolla på hårfärg till mig :D Tänkte mig någon kopparfärg av nått slag kanske, eller typ kastanje brunt. Jag får se vad som finns :) Skulle va kul att få ändra lite iaf, men vill ändå ha lite röd nyans, det passar mig så bra! Eller vad tycker ni?

Ikväll blir det chokladkaka, dricka och massor med mys :)

Kommentarer
Postat av: Brallan

Ja, du passar vansinnigt bra i röda toner! Du är skitfin i rött hår! Också är du jättesnygg i gröna kläder! Det är inte på så många människor man ser så tydligt vad de passar i :)

2010-02-06 @ 14:24:24
URL: http://aianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0