Dreams zzZ

Dom senaste nätterna har jag drömt om How I Met Your Mother. Varenda natt. När jag kliver upp och går på toan så drömmer jag om dom igen när jag somnar om. Det är helt sjukt. Är inte så konstigt att jag drömt om dom i och för sig... Det enda (nästan) jag gjort under 1 till 2 veckors tid är att kolla på just den serien (5 säsonger), inget annat. Så fort jag kommit hem från skolan har jag satt på de. Sen när jag va tvungen att vänta typ en dag innan jag kunde kolla på nästa säsong så fick jag typ panik, visste inte vad jag skulle göra. Så nu när det inte finns nå mer avsnitt att kolla på än så länge så har jag börjat kolla film i massor för att lugna min panik. Det går ganska bra, men när jag drömmer om dom kommer det tillbaka. Låter som jag behöver besöka en psykolog, men så allvarligt är det inte.. än så länge...


Kommentarer
Postat av: Brallan

Hehe, jobbig situation. Jag älskar också den serien, fast är inte lika besatt som du :P Men jag vet hur det känns när man blir liksom beroende. När jag har läst ut en bra bok så kan jag känna mig alldeles tom inuti, och fortsätter liksom att tänka på personerna i boken och hur de har det :P

2010-03-09 @ 19:34:58
URL: http://aianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0