Äntligen hemma!

Har varit borta i tre veckor nu. Var tänkt att jag skulle va i Stockholm i en vecka bara men så blev jag där i nästan två veckor och sen åkte jag vidare till Karlstad och va där ytterligare en vecka. Så är skönt att komma hem :) Fast är så himla less på Östersund så vill härifrån men är ändå skönt att få va hemma. 

Har gosat en massa med Wille, han är ju såååå go! Ska se om jag får över bilderna på någon dator, min funkar ju inte.. (lånar mammas)

Började få ont i halsen i förrgår och det bröt ut till en förkylning, är ingen jätte förkylning som tur va, än. Har blivit lite sämre men hoppas att den stannar här!

Nu börjar filmen igen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0