Min största önskan..

Min största önskan just nu, är att få flytta in till en egen lägenhet. Få inreda själv och bara få leva mitt eget liv precis som jag vill. Jag ser hela tiden framför mig hur min lägenhet ska se ut, vilka gardiner jag ska ha, vilken soffa, bord. Ja allt. Är så otroligt jobbigt att bara gå runt och stampa på samma ställe hela tiden. Vill hitta ett bra jobb där jag är garanterad pengar. Jag vet att man inte ska va kräsen, men jag tänker inte börja på ett jobb där jag vet att jag skulle vantrivas och få ångest, för då mår jag bara ännu sämre, och det behöver jag verkligen inte just nu. 

Jag leta jobb där jag tror att jag passar in. Affärer och liknande. Är så jobbigt när jag får kommentarer om att jag aldrig ens söker eller bryr mig. Jag söker, jag sitter inte inne på arbetsförmedlingens sida hela dagarna men går in minst en gång om dagen och kollar. Och är det nånting jag tror passar mig så söker jag. Sen kan jag inte göra någonting åt resultatet.

Jag är bara så less på att allt går emot mig hela tiden. Har inte kommit in på någon av dom utbildningarna jag sökte och ville gå, och inget jobb får jag. Jag vill helst börja plugga så jag får en riktig utbildning, så om ändå det skulle kunna gå bra så blir jag lycklig. Då får jag en utbildning och jag skulle ha råd med lägenhet.

När är det min tur?

Kommentarer
Postat av: Kristina

Oj vad uppdateringar det har hänt här :) Och fina bilder! Känner igen känslan, jobben är få och de som tackat nej till dig går verkligen miste om en glädjespridare och trevlig person att ha på deras arbetsplats! Finns det några andra utbildningar du inte sökt men skulle kunna tänka dig? Man kan alltid göra en sen anmälan:)



Kram Kristina

2011-08-30 @ 19:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0