Barr i bh:n

Idag for jag, Brallan och Thorbjörn till Mattmar för att hjälpa Brallans mamma att klä av julgranen. Det var mycket barr! Så mycket barr att jag fick tömma min bh:n alldeles nyss. Jag tyckte det stack till lite så kände efter och då kände jag en massa barr som låg där. Så kan de gå!

Var även ut på en liten foto runda med Thorbjörn, så nu kan jag lite mer om min kameras funktioner.
Väl hemma i stan igen så laga dom utsökt middag, tror jag iaf, jag smakade aldrig men det såg väldigt gott ut! Vi kollade även på Titanic, den med Catherine Zeta-Jones. Dom var ganska lika när det gäller historien (alltså utöver att båten sjunker) men det var ganska stor skillnad på kvalitén.
Jag har sökt två jobb nu ikväll också! Känns hopplöst att få något jobb nu för tiden men det skadar ju inte att söka... Nu ska jag gå och lägga mig! Imorgon ska jag vara barnvakt åt kusinbarnet Nils :) Roligt!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0