Egen väckarklocka

Dom håller på att ta bort mögel i ett badrum i våran trappuppgång, dom börjar halv 9 varje morgon med hamring och borrning. Vet ni hur väl det hörs in till våran lägenhet? VÄLDIGT väl! Man blir så lurad också, för ibland kan det va tyst i någon minut och då tänker man att "åh, dom kanske har slutat", också precis när man ska försöka somna igen då börjar dom... Så halv 9 vaknar jag på dagarna, jag har inget emot att vakna i tid men jag vill inte vakna av en borr. Dom håller ju på ett tag också så efter frukosten ska jag och Josse åka på Maxi så vi slipper höra det där.
Har förresten kollat på några bra filmer dom senaste dagarna: Chaos Theory, Dinner for Schmucks, Due Date och Dan in real life. Alla var riktigt bra faktiskt! 

Ne, nu ska jag äta upp min frukost sen åka härifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0