En tidig morgon

Har varit barnvakt åt mitt kära kusinbarn Nils nu på morgonen :) Va där vid 8 så fick kliva upp tidigt, vilket jag tycker är skönt men orkar bara inte göra det när jag inte ska iväg nånstans. Roligt att få leka lite med han, han är ju så gullig! En glad liten busunge är vad han är. Tror också det är kul för han att vara med mig då jag lär ut sådana bra saker, visade han att man kan hamra med en tumstock om hammaren saknas. Ja är jag inte vis så säg =) 

Idag ska jag bara ta det lugnt, kolla någon film och spela spel på facebook. Vad gjorde jag innan facebook fanns egentligen? Ingenting? Eller en massa saker? som jag kanske Borde göra nu... Jag är glad att facebook finns, så jag som inte har något liv (inget jobb, ingen egen lägenhet, ingen skola, ingenting...) kan underhålla mig! 

Ska på brädpass ikväll också så hel lugnt blir det ju inte, men jag gillar mina träningspass så det gör inget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0