Frisk som en nötkärna, nästan

Mår mycket bättre idag, inge ont i magen alls! :) Därimot har jag kvar träningsvärk i både rygg och mage, men det är ju en annan femma! Förkylningen sitter fortfarande i men är mycket bättre den också. Så idag tänkte jag städa rummet innan jag måste springa ner till tvättstugan. 

Det positiva med magsjukan är att jag gått ner 3 kg sen i lördags, så 14 kg sammanlagt :) och eftersom jag är van att inte äta någon mat nu så tänkte jag börja med naturdiet igen. Jag har nämligen kvar för några dagar sen jag åt det förut så tänkte börja med att äta upp dom nu när jag ändå inte tränar eftersom att jag inte är riktigt frisk än, så får jag se om jag vill köpa en ny förpackning sen. Man blir less på dom väldigt fort så vill inte köpa en ny förpackning redan nu också kommer jag kanske inte vilja fortsätta med dom också blir det kvar en massa iaf. 

Nu ska jag klä på mig och börja städa! Men först, en naturdiet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0