Misstigri

Är så roligt att jag börjat rita igen, har saknat det! 

En av mina nya teckningar:
Tycker Misstigri är så fina så har börjat rita av dom också, gör dock lite ändringar själv.
Utöver min ritar-glädje så håller jag ju på att plugga till reseledare, vilket är super roligt! Jag älskar att vara på skolan, med alla underbara elever och lärare. Kommer åka till Italien eller Grekland till sommaren, via utbildningen, hoppas på Italien :) 

Jag har kommit igång med viktnedgången riktigt nu också. Har gått ner 17.2 kg sammanlagt nu. Känns otroligt bra. :)

Nu ska jag gå och lägga mig! Ska sova i mammas säng i natt, och hon i min. tänkte att det kunde va skönt att få byta säng, hehe :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0