Photo a day challange. Dag 1 - Du

Det här är jag
Jag heter Madeleine och är 21 år.
Jag pluggar till Reseledare ute på frösön, och där har jag fått träffa och lära känna dom mest fantastiska människorna. Jag umgås väldigt mycket med mina vänner, hittar på saker eller bara är. Jag tycker om att träna, är ute och springer var och varannan dag, annars går jag så mycket som möjligt.
Jag har varit överviktig i hela mitt liv, men nu äntligen har jag hittat ett sätt där jag går ner och som jag mår så bra av. Lchf-kosten. Jag har inte lika stort sötsug som förut och jag får energi av den kosten. Har nu gått ner 26 kg. Folk brukar fråga vad min målvikt är, men jag har ingen riktig målvikt utan bara jag känner att jag trivs med mig själv och mår bra så är jag nöjd.
Jag är väldig glad som person, förstående och lugn. Seg säger många, förstår inte varför.. ;P
Frågade nyss en kompis vad jag gör på dagarna, för att försöka få fram nått mer om mig, hon svarade "Skrattar", och ja, det stämmer nog. Jag skrattar för det mesta. Fick även höra en till grej, hennes dotter hade igår när dom va på väg att hämta mig frågat "Är det hon som aldrig kan va tyst?". Ja, det beskriver nog mig i det stora hela ;)
En sak jag kan säga om mig själv är att jag är intresserad av så sjukt mycket. Vill bli en massa saker. Konditorist, yrkesförare, reseledare, pilot, flygvärdinna, sjuksköterska, inredare, frisör, make-up artist, fotograf och en hel del mer. Jag är en liten allgörare. Älskar att baka och dekorera, inreda är ett av mina största intressen. Längtar som bara den tills jag får min lägenhet nu i Maj så jag kan få inreda den med Mina möbler och Min stil.
Det var lite (mycket) om mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0