Det är alltid roligt med lyckade dagar

Idag har jag suttit på skolan och pluggat matte. Gjorde klart dagens plus nästan hela morgondagens sidor så ligger före i planeringen :) Fick även svar på första uppdraget, fick VG! Jag siktade bara på G eftersom att jag bara vill klara kursen så jag kan söka in till skolor till hösten 2011, och jag hade bara gjort en VG uppgift, men min lärare sa att jag hade svarat och haft rätt på alla G frågor plus VG frågan, så de va därför :) Så nu är jag mer pepp på matten! Kanske ska sikta på ett VG?
Jag var in på India och pratade med Sandra och hon tyckte inte det såg så farligt ut med piercingen så jag skulle bara köpa Zinkpasta och he på de på kvällarna i två veckors tid. Det kändes väldigt skönt! :)
Nu åker jag upp på Maxi och firar mitt VG med att köpa slingfärg!
Good day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0