Julen har varit underbar

Jag har haft en underbar jul i Karlstad! Saknar allihop. Hoppas det inte tar allt för lång tid innan vi ses igen.
Va på stan med Mimmi idag, vi va mest inne på Indiska, har fått ett present kort av Thomas där :) Så jag shoppade ett par leggings (mina förra är det massa hål i så de va nog dax) och två klänningar, så nu vet jag vad jag ska ha på Nyår! Åh så jag längtar :) Är också mycket roligare att köpa kläder när man gått ner.
Jag hade gått ner ca 8 kg innan vi åkte ner, sen gick jag upp ungefär 2 kg under helgen, men nu har jag gått ner dom igen plus lite till, så nu har jag gått ner 8.4 kilo :)
Jag tänkte skippa träningen den här veckan men så hör Malin av sig och frågar om jag vill med, och jag ser då att det finns 4 (!!!!!!) lediga platser kvar på skivstång/spin passet, dom brukar ta slut första dagen dom släppts, så vi skyndade oss och bokade en varsin plats så nu blir det träning iaf, och det ska bli så jädra roligt!! :D
Nu måste jag gå å packa lite grejer till träningen! GOD JUL (eller nått)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0