Ouch...

Tycker lite synd om mig själv just nu... Min piercing i tragus har blivit inflammerad så det ser inte så fint ut just nu :( Ska gå till India imårn så att Sandra får kolla på det, så att jag får nån starkare rengöring. Det finns nånting som heter Zinkpasta som man tydligen brukar använda om man får inflammation, så får se om det blir det då. Hoppas bara inte att jag måste ta ut den, men det brukar ska behöva va väldigt mycket inflammerat om det ska va så. Får hoppas på det bästa då! :)
Nu ska jag lägga mig och kolla på scrubs och how i met your mother innan jag ska åka iväg på träning :) Men först så ska jag åka förbi Vallhalla för att köpa ut ballerina kakor till Karolina!


Kommentarer
Postat av: Karolina

LOVE!

2010-12-06 @ 18:32:55
URL: http://hapiface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0