Gold's gym

Jag har velat börja träna länge, men har inte haft pengar till gym eller haft ett gym jag vill gå på. Och ut och gå klarar jag inte av. Är för tråkigt. Men så idag så kollade jag på scrubs, och då ville tjejerna få in lite tjej redskap till gymmet som dom har på sjukhuset, och på slutet av serien så filmade dom igenom och då fick man se att dom fick tjej redskap som rullband och crosstrainer osv. Och det såg såå skönt och roligt ut när dom stog och tränade. Och DÅ fick jag lusten till att börja på gym, och Gold's är ju ett bra gym och det är tydligen inte bara människor som är fit där, så jag tänkte börja träna där :D Så nu jädrar, ska ni få se på andra bullar!!! Så som vaniljbullar, blåbärsbullar NE skämta bara. Min humor alltså... guud...

Nu ska jag dricka mitt kanelte och kolla lite tv innan det är läggdax :)

Kommentarer
Postat av: Brallan

Najs, najs! Jag börjar på gym nästa månad också, för tillfället tränar jag bara yoga, men det är skönt det med :)

2010-02-17 @ 22:08:34
URL: http://aianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0