Kärlek på menyn

Blev sent ikväll, men det gör inget :) Kan sova ut imorgon, som jag kan göra varje dag men känns ändå bättre att göra det på en lördag, då även Josse och Mamma kan de.

Har haft en trevlig kväll, till och från. Började lite tråkigt, migrän... Usch. Har inte tänkt på det förut, men jag fick sämre syn på mitt vänstra öga precis innan det onda kom, och då låg det från tinningen och bak mot huvudet. Men det var inte sån farlig migrän, som tur va! Och den gick över efter nån timme. Så efter det blev det mycket trevligt, spelade en massa Happy Aquarium, chattade med trevligt folk, ja lite sådant :)
Men sen när alla skulle gå och sova så blev det lite tråkigt igen, men som tur va så kom Aile in och räddade mig :) Hon är i USA så det är inte läggdax för henne än.

Men nu är det min tur att gå och sova! Kärlek på menyn står på schemat över natten, eller snarare morgonen.

Godnatt gott folk!

PS. Längtar så mycket tills nästa vecka! Då jag och Mickan åker iväg till sthlm, ska bli så himla roligt! :) Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0