Träningsvärk

Gud va det är roligt att träna på Friskis&Svettis! Aerobics passet var roligt, men fick ta i som tusan för att få nån effekt. Efter passet var vi en sväng till Mimmi och spelade Just Dance, vilket blev som ett extra pass, svettig blev jag!

Vi vill testa på ett skivstång/spinning pass men det är alltid fullbokat när vi ska boka så vi vilar imårn sen tar vi ett medelpass på onsdag och sen ett brädpass på torsdag istället :) Känns riktigt bra det här!

Jag kan knappt röra mig utan att det känns nånstans. Antingen i rumpan, armarna, benen, magen eller ryggen. Har inte haft träningsvärk på åratal känns det som, så det är väldigt härligt!

Kostvanorna går också framåt! Imårse blev det fiberhavregrynsgröt med lite äppelmos och mjölk, sen lite yoghurt med skivad banan till mellan mål och blodpudding med vitkål och lingonsylt till middag :) Tänkte äta en banan efter träningen men glömde bort det.
Jag har slutat helt med mackor, äter antingen gröt eller fil/mjölk med flingor. Jag äter heller ingenting på kvällarna, så jag ska börja äta mer på dagarna fast bara små portioner. Tex: Frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag.

Ne nu tror jag att det är dax att gå och lägga sig! Huvudvärken har kommit tillbaka så jag behöver min skönhetssömn :)
Good Night!

Kommentarer
Postat av: Marianne

Vad skönt att ha en sådan ordning på tillvaron! Har inte haft tid/lust/ork att träna på evigheter heller, men det är ju så skönt när man väl kommer igång! Och nu när jag tentapluggar och stressar så stoppar jag lätt i mig onyttigheter.. :/

2010-11-02 @ 14:28:23
URL: http://aianne.blogg.se/
Postat av: Kristina

hej!vad kul att det går bra med träningen! jag

tränar också på friskis, kanske ses där nångång :)

kramar <33

2010-11-03 @ 22:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0