Foto + Matte B

Josse har gått på fest och mamma är på Maxi, då är det bara jag kvar. För mig blir det en massa matte plugg men tänker också ta lite tid åt att fota också, om jag orkar.
Vill ha en digital system kamera, sooooo bad! När jag sminkar mig blir färgerna jätte bra, också hittar jag olika vinklar att ta kort från, men när jag tar korten blir det ju inte alls så bra som jag ser att det kan bli, och det är ju för att jag bara har en vanlig digital kamera, och den tar ju inte lika klara bilder eller tar med färgerna och så på samma sätt som en digital system kamera. Blir samma sak när jag är ute och fotar, ser en massa som kan bli jätte snygga foton men som jag inte har en tillräckligt bra kamera till. Det suger, verkligen!
Nu ska jag gå tillbaka till den jätte roliga matten! :D ........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0