Körkort!

Tog körkort i måndags, gud så härligt det är! Jag va så himla nervös, men det gick så himla bra! Och nu är jag ute och kör så fort jag får chansen :)
Nu är det snart Mord i sinnet, yaaaay :D Måste plugga matte också, fan va jag är less på de! Längtar tills jag är klar, men blir ju inte klar om jag aldrig gör nånting... Jobbigt det där. Det är jag som får skärpa mig helt enkelt, inget annat!
Just nu längtar jag tills imorgon då jag får köra mera bil :D Då ska jag ut på frösön med tidningen till momma och moffa, sen upp till lillänge och ixo house, roligt värre!
Nu ska jag spela lite bejeweled blitz innan Mord i sinnet, sen blir det matte så det ryker!
Good Night :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0