Torsdag den 28 oktober 2010

Den här dagen har gått riktigt bra!
  • Klev upp vid 10, cyklade lite, duschade, tog på mig mina nya kläder och åkte sen till Maxi med Josefine för att äta deras superduper goda Meny 2 (french hot dog plus dricka för endast 20 kr). Vi gick sen in för att handla lite till maten, kom ut med 1 kg godis var istället, (endast 2.90 eller nått sånt för godiset). Men vem har sagt att man inte kan äta godis till middag?
  • Gjorde mig i ordning när vi kom hem igen, fixade sminket och håret. Man må ju va snygg när man ska på intervju!
  • Ja, jag var på intervju idag. På Kombro AB. Det gick bra tycker jag :)
  • Det gick också bra att jag kunde återkomma senare med ett svar efter att jag varit på den andra intervjun, det var skönt!
  • Har även varit och pratat med min Matte B lärare idag. Vi har nu gjort upp en plan tillsammans, jag ska göra klart Matte B nu innan jul, så den är klar till vårterminen. Sen den 10 januari kommer jag börja med Historia A och Kultur- och idéhistoria så jag får minst Godkänt i dom också, så har jag inga IG alls på mina betyg sen :) Härligt!
  • Nu blir det lite myspys här hemma med satsumas och nån bra film eller nått.
See ya!

Kommentarer
Postat av: Marianne

Ska du inte gå sjuksköterskeutbildningen i Januari? :)

2010-11-01 @ 00:15:51
URL: http://aianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0