Friskis&Svettis

Fick inte sova så mycket inatt... Varför gör jag så här? Är trött redan innan 12 oftast, men ändå blir det så att jag lägger mig vid halv 4, fattar inte. Antingen fastnar jag vid nått spel på datorn eller vid nån serie, dumma mig!

Körde bil idag, med mamma i passagerarsätet. Hon var väldigt duktig, hon tyckte jag körde bra så hon va inte så hysterisk som hon brukar kunna vara. Och då är jag en bra förare! Det behövs nämligen inte mycket för att få henne att gripa tag i sätet och skrika.
Jag va in på Friskis&Svettis hemsida igår för att kolla priserna och såg då att det var 60 % på den här terminens avgift. Och det är ända till den 31 december så jag pratade med mamma och det gick bra :) Och det visade sig bli ännu billigare när jag va där idag och skulle betala för jag gick under ungdom, vilket jag inte visste så det va ju toppen! Så imorgon börjar jag, 16.30 är medel passet, ska bli roligt! Då har jag både cykeln här hemma plus friskis att träna på. Bra med lite variation.
Nu måste jag ner till tvättstugan och byta maskin, kul med tvättstuga på en lördag... Det gör faktiskt inte så mycket, jag har ändå inget vettigt för mig och det är ganska så trevligt att stå där nere, plus att jag får luft och motion!
Övrigt så blir det här en lugn dag :) Tänkte kolla på nån serie och film ikväll, och till det blir det pepsi max och lite nötter med bär, mums :) Tänkte köpa en chipspåse, men sen tänkte jag "ne, jag vill inte ha det där, nu när jag kommit så långt", också tog jag istället en påse nötmix med bär. Mycket godare och nyttigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0