Eftermiddagens sysselsättning

Tänkte sminka mig lite för att sedan fota, blev dock inte så lite smink :) Började he på den lila färgen sen fick jag idé efter idé så tillslut blev det så här. Första gången jag gör en rejäl sminkning, det var roligt! Kul att bara låta fantasin flöda. Har redan en liten idé om hur jag vill göra nästa gång. Men blir bättre då jag lärt mig använda kameran riktigt. Ska börja en fotokurs den 5 april så efter den kursen kan jag förhoppningsvis de jag behöver för att kunna använda den fullt ut :)
Förutom detta så har jag sysselsatt mig med lite kortspel och fia. Såg också på Kommissarie Späck nu ikväll, den var rolig =) Nu ska jag gå och lägga mig och sova, hoppas ni får en bra natt! Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Marianne

Tack, tack :)

2011-04-08 @ 23:13:56
URL: http://pantherdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0