Februari diet

I helgen svängde jag av min diet lite grann, men har inte gått upp nått eftersom jag tränat så det var ju tur det :) Men hela februari månad tänkte jag gå strikt på min diet! Det blir ett lagomt mål också. Nu pratar jag inte om Naturdieten, utan om min egna diet:

Frukost: Havregrynsgröt

Lunch: Två stekta ägg

Middag: Naturdiet

Kvällsmat: En yoghurt och en banan
Detta kommer bara bli 667 kalorier/dag så dom dagar jag tränar kommer jag lägga till en banan, ett ägg eller nått annat.
En sak jag inte förstår är att i ett äpple är det drygt 50 kalorier men i en banan är det endast 6 kalorier... Är det att en banan innehåller mer fett i ett äpple och att dom därför anses vara onyttigare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0